Hemma igen!

Nya citat från Lina får inleda dagens inlägg:

Sagt till min kusin Olle på väg upp från bastun.. "När jag blir stor ska jag skaffa mig en plånbok så att jag kan kan köpa mig en bil så att jag kan bo här hela livet". (Lina har som oss andra i familjen förälskat sig i Öland).

Under samma promenad när Olle tittar upp mot molnen och säger - titta vad vackert solstrålarna lyser fram mellan molnen. Lina svarar -nej det är inte solstrålar det är änglar som dansar så här (Naken Lina med handuk som mantel snurrar runt och dansar).

i övrigt har vi haft en skön helg med härligt sällskap av hela släkten! Längtar redan till nästa år.


Kommentarer
Postat av: Camilla

åh söta lilla lina.. saknar sketongen.. och hennes familj.. ja det är hennes familj.. det är hon som bestämmer..



Puss C

2010-08-30 @ 00:45:09
URL: http://farny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0