Det har hänt igen..

Runaway bride! J-la sket unge! Gahhh.. blir galen och sliter mitt hår.. jag trodde i min enfald att jag kunde det där med att uppfostra barn.. trodde i min enfald att Lina började arta sig och att jag hade nått fram till henne.. men ack nej, inte alls..

Denna helgen har motsatsen bevisas.. det började i fredags med en vacker väggmålning hemma hos Linda och avslutades med en rymmning i morse..

Lina citatet för idag:

Jag - Varför rymde du?
Lina - För att jag bara gör dumheter hela tiden..
Jag- Men vart skulle du ta vägen?
Lina - Till ett gult hus som har en såndär våningsäng som Elin har...

Men åhh vad jag älskar den förbaskade ungen.. ska boosta henne med kärlek hela veckan! (och hela livet...)


Här har vi lekt med lite hårfärg.. under kontrollerade former för en gångs skull...

Puss och all kärlek till er!

Ska ta en dag och ägna ett inlägg till min fantastiska dotter Amanda.. hon är värd det.. så otroligt duktig på alla plan.. fick en djup tanke nu.. men den tar vi en annan gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0