Dagarna springer iväg!

Ojojoj.. det händer så mycket och dagarna springer iväg... en vecka sedan jag skrev sist..

Och oj det var minsann ett depp inlägg. Men nu har de flesta hjärnspökerna blivit bortblåsta, jag har ju mannen hemma igen och tack vare askmolnet från Eyafjallajökull så stannade han hemma hela veckan.

Hemma pågår renoveringsplaner för fullt.. men som vanligt så blir det lite här lite där.. tur att man har gott om plats!

Köket som jag hade bäst skulle göras om helt har nog blivit att vi behåller planlösningen som idag men byter ut allt! Åtekommer med ritningar :-)

Byggnadsställning för gavelbyte och ommålning är beställd, kommer att kunna hämtas nästa eller nästnästa helg. Mannen ledig från jobbet en extra vecka så hela Krisitihimmel helgen går åt till renovering.

I Linas rum är de gamla tapeterna rivna.. och inget mer.. kollade lite tapeter igår, blir nog ljusblått med en fondvägg i rosa med fjärilar.. eller Super mario bros tema. Ska diskutera med mannen kring detta och även hur vi ska möblera.. har några tankar.. Bilder på detta kommer.

.. och sist men inte minst.. det blir nog tillskott i November, är nu 12 fulla veckor +5 dagar, var på ul i torsdags och därinne i mig fanns ett litet liv som sprattlade för fullt. Min hormoner är helt ur balans och jag lipar för allt, ostoppbart.  Det blir ingen okomplicerad graviditet, tyvärr! Jag är immuniserad och kommer att få gå på täta kontroller, worst case senarion är anemi (blodbrist) på fostret.. men läget nu är mycket ljust och för hoppningsvis förtsätter det vara låga värden.

Umgås mycket med min kära bonussyster Linda.. hon är en klippa och helt underbar. Ett bra substitut till mannen när han inte finns här och annars med förståss! Tack för att du finns. Och tack Johanna min underbara granne som vet precis vad man ska säga för att jag ska må bra!

Jag har så underbara vänner och familj! Mitt liv är lyckligt just nu.. ibland måste man skriva det för att verkligen känna det!

Idag ska vi nog fira att på onsdag har mannen och jag varit ihop i 9 år. Många år och mycket glädje!

PÅ bröllopsfesten hemma hos oss

KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: LInda

Vackrast av de alla...

2010-04-25 @ 10:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0