Trött trött trött....

Är så förbaskat trött.. hela tiden.. längtar efter sängen...

Lina har slocknat på soffan, Amanda fixar sin egen kvällsmat (Lina åt hos mormor), tur att amn har så fantastiska flickor när man är så trött.

Mannen är borta denna veckan, kommer hem på måndag och åker på natten till onsdag igen för att komma hem på söndag och åka på måndag för att komma hem nästa måndag och då för att stanna hemma till onsdagen då han tar barnen med sig till Stockholm... det känns faktiskt riktigt tugnt.. men ibland blir det så.. massa saker som ska hinnas med på kort tid.  Efter alla de turerna är det förhoppningsvis inte mer än på jobb han ska vara borta.

Hade min lilla fruga på grill, Grays och övernattning inatt, mysigt! Saknaden efter mannen kan kompenseras lite iaf :-)

På jobbet är det fullt ös, en vulkan på Island som stoppar alla flyg, landssorg i Polen som stoppar all tung lastbilstrafik, kunder som glömmer skicka tillbaka lånade system.. kaos! ...men det mesta löser sig alltid ändå, fantastiska speditörer och kollegor som fixar allt :-)

Nu längtar jag efter frostfria nätter så att jag kan plantera ut mina Solrosor, Luktärter och min Gräslök.. allt odlat från frön.. jag är duktig jag!

Om exakt en vecka så vet jag lite mer om hur framtiden kommer se ut.. längtar och hoppas!

En liten bild som påminner om att jag inte får glömma av min kamera.. vår omgivning har så mycket vackra saker att bjuda på!

Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0