Förändringar

Nu är jag inte längre fulltidsarbetare! Min kropp och mitt psyke har tvingat ner mig till en 80% tjänst..

Hur detta ska gå ihop är en bra fråga. Vi är underbemannade och mina arbetsuppgifter ökat med c:a 30-50%, på det ska jag nu gå ner från mina 100 till 80. Svar från en av cheferna.. du får lära dig att säga nej helt enkelt.. Hmm.. vilket resulterar i missbelåtna kunder och medarbetare -trevligt arbetsklimat svarar jag då, ja men det är ju ingen som tackar dig om du kör slut på dig själv. Det får jag som svar från denna person som har en chefsposition på företaget. Känns ju bra, ingen som tackar för att man är ambitiös och anstränger sig.. bra då vet jag det. Dags att bli lite mer ego helt enkelt.

Ser fram emot tisdag, dags för samtal med en Aurora barnmorska för att se om jag kan få igenom min önskan om snitt. Håll tummarna!

Imorgon styr vi kosan mot Öland och Äleklinta gård. Hoppas på att få massa fina bilder, ska be maken fota sin valross i solnedgången..


Kommentarer
Postat av: camilla

Guud va mysigt att åka iväg igen!

Hur länge blir ni borta?

KRAAAAM

2010-08-26 @ 22:47:28
URL: http://farny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0