2010 snart slut..

Å tänk.. 1999 trodde vi knappt vi skulle överleva tolvslaget.. håller ni med om att det känns som igår?

Fast egentligen så vet man att det har gått många år. Träffade två av mina barndomsvänner häromdan, de var här hemma och åt lunch och fikade till sena eftermiddagen.. Vi berörde just detta ämne då, att tio år gått fort. för just 1999 var det året vi umgicks som mest intensivt igen (vi hade haft ett par år där vi inte umgåtts, av lite olika anledningar.. killar som kommit emellan helt enkelt.. iof en hel story i sig :-))

Jag tänkte då tillbaka på vad som hänt i mitt liv de senaste 10 åren, varför kändes det för mig som om det var igår vi umgicks som vanligt och för dem som en hel evighet sen.. kom på att mitt liv egentligen inte ändrats så mycket de senaste 10 åren, utan mitt liv förändrades mer före dess.. 95-99.. Killar, festande.. utlandsresor.. väner.. men 2001 i April träffade jag mitt livs kälek och vi håller ju ihop än.. 2011-04-28 firar vi 10 år ihop!

ja.. mitt bloggande blev just avbrutet av lillfis som kräver uppmärksamhet..

Puss på er.. hoppas vi ses iår och om inte Gott Nytt År!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0