Nu är jag gravid!

Helt härligt.. lite lätt euforisk känsla..

Har inget vettigt att skriva egentligen.. golfänka.. Surfat mig uttråkad nu :-).. kanske slänga sig i ett hett bad. Ringa min fru, se hur hennes dag med trotsig treåring varit..

Fått tak på altanen.. nu ska den pimpas! Vill ha en konstrotting hörn soffa och fotöljer, pimpa med lite kuddar och filtar, fina lyktor från Indiska, infravärme, en hylla eller två, gröna växter och ett gäng med mysiga vänner och familj!

Längtar efter semester nu, inte så himla långt kvar, funderar på att ta en vecka längre än planerat. Hade varit riktigt skönt.

Trött idag, börjar få ont i ryggen, måste stå mer på jobbet och tänka på hållningen..

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pimpa på så kommer jag och softar. Haha, jag får dricka före dig! ;)

2010-06-04 @ 09:33:21
Postat av: camilla

du är alltså delvis gift, ibland ensamstående, har en man och en fru. 2 barn och ett på g och ibland ett extra men hinner ändå surfa dig uttråkad... STORT

2010-06-04 @ 23:00:55
URL: http://farny.blogg.se/
Postat av: fru

Camilla, kan dte vara så att vi inte underhåller Fru Lövgren tillräckligt;)

Å fru, du ska ju ta det soft och chill .. livet när det inte är stressigt kan lätt bli lite uttråkat mellan varven ;=)

2010-06-06 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0