Ligger i sängen och myser för mig själv...

Ligger i sängen och myser för mig själv... Konstaterade just att nu har jag varit gravid längre än förra gången.. Så mysigt, men ändå svårt att koppla av och njuta. Försöker känna rörelser och är osäker på om det är inbillning eller om det kanske är någon där inne som bökar runt. Just nu fixar man och barn frukost, doften av nybryggt kaffe sprider sig i huset.. Dags att gå upp nu? Lina har varit ett monster inatt men vinsten har varit att hon faktist kunnat somna om i sin egen säng.. Två gånger med en hel del gråt och tanda gnissel visserligen men jag har fått sova själv i min säng! Nu när man vet att det går så ska här fajtas tills hon inte sover här inne mer. Planen idag är målning av takrigg.. Och njuta av sista dagen på långledigheten. Tack för igår, hade ju besök av min gamla bästis med man och underbara son Gabriel, så mysigt att få träffa er! Sen blev det grill med Lala och Carol, massa mat, massa snack och lika mysigt som vanligt. Vi träffas allt för sällan, men när vi träffas är det duper mysigt! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0