Morsdag!

Söndag.. Morsdag.. tröttdag..

Blev finfint uppvaktad av barnen imorse.. båda mina egna och bonusbarnen vars mamma tyvärr var tvungen att jobba. Kaffe och smörgås på sängen och ett paket innehållanda fina egenhändigt tillverkade prydnadssaker. Gulligt!

Sen var det dags att ta tag i dagen, tvätten måste tvättas, gräset klippas, hemmet städas, barnen utfodras.. ja kanske inte låter så mycket men det börjar ta på mina krafter.

Den senaste tiden har varit sjukt fullbokad, mycket trevligheter och egentligen inga måsten, men ändå.. måste lära mig att planera in oplanerade dagar i min kalender, dagar utan löften och måsten... är så otroligt trött.

Camilla: Sötnos, saknar dig! Hoppas att det ljusnar för er på hemma fronten och att lillen låter er sova snart. Japp, ul på tisdag, nervöst men magen mår bra annars, inga direkta rörelser som känns av än, men jag växer framåt ;-). Beroende på resultat på tisdag så får du gärna länka hit på dina bloggar sen :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0