Torsdag

= Tråkdag.. iallafall vad det gäller TV-utbudet.. men det spelar ingen roll idag då ena TV'n är upptagen av tre barn som tittar på Hannah Montana och den andra upptagen av min man som tittar på Hockey... Så då blir jag per automatik stationerad här framför datorn..

lite lätt bloggande och sedan blir det nog Betapet som vanligt.. har tappat lite i ranking och behöver jobba upp den.. för er som inte vet, betapet är alfapet på nätet.. skit kul för en ordtönt som jag..

Annars inte så mycket nytt, haft mys med Anna+barn och Ida+barn här idag. Var supermysigt!

Dagens duktiga: Bäddat sängarna, plockat i köket, barnen fått lagad mat två gånger, lämnat in Amandas trasiga DS på Freeport... inte så värst mycket duktigt men för en slappis som jag är så är det toppen bra!

Dagens onyttiga: Äpplepaj till kvällsmat.

Längtar till att få träffa Underverket Gabriel nu i helgen! massa mys!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej tösabit :-)



Vilken tid ska vi komma imorgon?

Hört att det ska regna så vi får ev mysa inne (läs vi sover medans du buffar på gabbe)



KRAM

2010-05-14 @ 20:23:44
URL: http://farny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0