10 dagar kvar.. max!

Åh.. det är spännande och nervöst som attans.. men nu är det verkligen nära!

Veckans att göra lista:

Måndag: Hämta make - underbart, han kommer bli så glad när han kommer hem, det ändå måste han har är att åka till tippen.. resten är liksom mer eller mindre klart.. lite småpill bara.
Mysmåndag!

Tisdag: GeKå's med Johanna D.. eller menar ju B hon har ju gift sig och Karin, undrar hur jag kommer orka, blir nog många stopp och både röd och blå fika :-)
Mystidsdag!

Onsdag: Beundra det jag har handlat, köra mannen till Nisseplatsen, där går bussen till Norge, han ska nämligen jobba lite extra.. ett 24-36 timmars pass, jättekul, berkligen, känner att jag tycker det är en superbra idé..
Men det är ju Greyskväll så det blir en:
Mysonsdag!

Torsdag: Inga planer, mannen kommer väl hem på natten eller nåt... kanske ska passa på att vila lite då.. eller nä, det kan jag ju inte göra. Syrran ska flytta ut, vi ska byta rum mellan töserna och göra iordning för bebis och svärfar som kommer på Lördag.

Fredag: Fortsätta med torsdags aktiviteterna.

Lördag: Svärfar! Mys! God mat, slappa i soffan, när svärfar är hör njuter vi av livet, kanske lite stötpoker och godis!

Söndag: Fortsätta mysa som på lördagen, livet är gott!

Så, då har vi återigen koll på läget, jag är ingen kontroll männinska, inte alls.



Växer lite iallafall.. inte den sexigaste på jorden just nu, men jag kommer igen!

Kram och puss!

Nu ska det strax kalasas dubbelt, först Amanda och 13 ungar på Bushuset, sen hem till mor och fira Syster.

.. kul förresten, åkte till Maxi 21:30 igår med två aptrötta barn, shoppade lite kul presenter och ingredienser till prinsesstårta för att väcka syster med skönsång och tårta idag.
Tänkte imorse att jag har gott om tid på mig, syrran jobabde kväll igår och sover oftast länge, till tolv iallafall.
Hyssar barnen så att hon inte ska vakna och går ner, tar det lugnt, sätter på en tvätt och småpysslar. Då kommer syster nerspringandes för trappan superstressad.. jag bara suckar och undrar, "vad gör du? Gå och lägg dig!" "Nej, jag ska öppna Johannas Cafe om en halv timme" svarar sötnosen då.. Så alla planer om överraskning gick snappt i stöpet.. Typiskt!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0