Lördag - en vecka hemma avklarad

Shit vad tiden sprnger iväg... tur att jag skrev en "att göra lista" i början av veckan.. avklarat är:

Lådor i köket - check (de enda som är kvar är de under diskbänken, inväntar rörmokaren)
Fyllt samtliga skåp i köket (har nästan ingenting kvar att lägga in, bara köksredskapen)

Städat tjejernas rum.. (men eftersom det är ett evighetsjobb så får det stå på listan inför nästa vecka ändå, blää)

Har inte gjort:
Skurat badrum, städat sovrum och inte heller hallen.

Men jag är så nöjd med veckan man kan vara.
Köpt ny barnvagn, eftersom Kronan meddelade att vagnen kommer först 15 nov, avbokade den, fick pengarna tillbaka. När jag var på Barnens HUs och hämtade babyboxen hittade jag en Emmaljunga Duo Edge nedsatt med 1500 åkte tillbaka på kvällen med Ida och mamma och köpte den :-) Bild har ni redan fått.
Köket är nästan klart, saknas, vatten anslutning, lister, kakel och en ramp med spotlights är inte inkopplad. Jag kan laga mat på spisen och i ugnen (invigde den med vitlöksbröd igår, mums).

Kaklet blir detta:



Nu plingade det just i telefon, fick en inbjudan till mammagud :-) underbart! Ska hoppa in i duschen och piggna till lite.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0