Det jobbas på för fullt!

Men just nu är det alldeles tyst.. sånär som på tvättmaskin och torktumlare då..

Lina är på barnkalas, Amanda hos en kompis, syster jobbar, mannen på båten, mor och far åkte just iväg och jag hamnade här.. Skönt att få vila lite.

Samtliga skåp till köket är nu ihop-byggda. Hälften av det som ska bredspacklas är bredspalckat. tapeter nästintill färdigrivna och hela min kropp värker! Det har varit en produktiv helg. Längtar till dagen då köket är klart! Den dagen får jag tillbaka mitt hem!

En vecka kvar på jobbet! Känns för en gång skull bra, min vikarie är helt klart av det rätta virket! Hoppas att det finns möjlighet för henne att vara kvar hos oss även när jag är tillbaka!

om 24 dagar kommer bebis! det går fort nu..

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0