LEDIG!

Nu har jag jobbat klar för iår.. hoppas jag.. (det var ju det där med att inte ropa hej..)

Sitter framför datorn hemma och det är måndagmorgon. Jag har inga sjuka barn och är inte sjuk själv.. har nästan dåligt samvete för att jag inte är på jobbet, men den känslan försvinner nog snart.

Idag är det som sagt måndag, en lämnaifrånsigmakenmåndag, lika tungt varje gång.

Tänkte göra en "att göra lista" för veckan som kommer.

Måndag: Lämna make, hämta babybox, skruva ihop en låda eller två.

Tisdag: Städa Linas rum, Capoeira med Amanda

Onsdag: Städa Amandas rum, Gympa med Lina

Torsdag: Skura badrum (gick loss på rengöringsmedel när jag veckohandlade på Maxi igår) Scouterna med Amanda

Fredag: Städa sovrummet.. kan nog få med hallen på övervåningen i det. Fredagsmys!

Lördag: Inget :-)

Söndag: Barnkalas på Bushuset för Amanda (med 15 barn + Lina)

Känns som en lagom uppbokad vecka.. och precis vad jag mäktar med.. Kroppen orkar inte riktigt lika mycket som hjärna gör just nu..

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: camilla

harreguuud qwinna... lägg dig i soffan och läs en bok

2010-10-14 @ 19:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0