Bokat och klart!

Nu är det bestämt, den 27/10-2010 kommer våran familj utökas med en liten tjej till!

Men oj vilken chock jag fick när jag träffade läkaren, var inte beredd på att behöva förklara mig och be om snittet, trodde allt var klart. Möttes av en läkare som mer eller mindre dumförklarade mig och hade ingen förståelse över att jag ville bli snittad. Alla farhågor jag haft om hur det första samtalet skulle gå till blev besannade.. Usch och fy! Kände mig som ett ursketet äpple hela dagen, helt förstörd och massa tårar.

Men nu är det iallafall bokat och klart, förhoppningsvis slipper jag träffa idioten till läkare igen.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: camilla

men.. ska jag slå läkaren? Att de ska vara så snikna och dumma! Iaf.. nu har jag skrivit i min kalender: Hanna föder och det känndes ju lite skummt att skriva föder i förväg PUSS

2010-09-09 @ 13:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0