Fredagsmys!

Fredagsmys.. snacka om slogan som satt sig.. först var det Kronfågel och Kyckling på freda.. lallalala... Nu är det freeeeeeeeeeeeeeedags myyyyyyyyyyys.. Tjöt tjöt tjöt.

Det är helt enkelt fredag och helg, arbetsveckan är slut och jag kommer totaldäcka innan 22.. jäkla mysigt eller hur?? Bitter? Jag? Näe inte alls... :-)

Lina pös in till sin pojkvän Simon, Amanda stannade hos mormor och leker med sin bästis, Malin jobbar och gubben är på båten.. jag är trött och fastnar som vanligt framför dumburken. Halsbränna, öm i nederdelen av magen och lätt svullen i fötterna, en lilltjej i magen som bara inte kan vara stilla = livet leker!

Funderar på att fjäska med mor å få fredagmys av henne, rökt lax med avocado och rostat bröd, ett glas bubbel....vatten.. ;-) och däcka i soffan till ljudet av idol, låter väl som fredagsmys?

Tre veckor kvar på jobbet, skönt!

Har ett antal säckar kläder som ska rensas, allt som är halvdant eller helt oformligt ska slängs till klädåtervinningen. Kan jag få gjort detta under helgen är jag nöjd med mig själv!

I morgon bär det av till Sjövik och på Söndag är det dags för kalas.. någonstans där emellan ska alltså kläder rensas och 4-5 maskiner tvätt tvättas.. kan gå... kanske...

Kram på er!!



Bjuder på en mysig bild på fisrumpan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0