Jobba jobba jobba

Japp, då var man inne i ekorrhjulet igen efter ett par dagar hemma.. undrar hur de kommer klara sig utan mig.. 711 frågor innan lunch och kan du göra det, snälla, så fort du har tid över kan du väl? bla bla bla.... Så nu sitter jag här med sammandragningar och allmäna stress symptom.. SUCK!

Men som min kära kollega sa, -när du är borta är de tvungna att klara ut allt själva.. lycka till säger jag! (hmm.. nu låter jag så där bitter igen..)

Bara 5 veckor kvar, shit vad tiden går fort! Helt sanslöst...

Hade diskussioner med min man angånde hans jobb idag, drog lite för och nackdelar.. då sa han något så sött.. "Jo men det är ju bra att jag är borta, för varje gång jag kommer hem så blir jag liksom nykär i dig.  Som när du kom och hämtade mig igår, då blev jag så glad att se dig!"

Att han sa så just nu var så välbehövligt, precis vad jag behövde!

Puss på er!


KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0