Lördag - Sveriges största loppmarknad

Självklart så var man ju tvungen att besöka loppmarknaden på IKEAs parkering idag. Kunde lika gärna låtit bli, fanns ingenting att ha, förutom gratiskorven då..

Strosade runt i Kållerado med Syster, Marie, Siri, Johanna, Linda och några av våra barn (lite kul notis, varken Linda, Johanna eller jag hade full styrka med oss, trots det är jag nu heeelt slut). Shoppade loss som vanligt (lika med knappt någonting, trosor till mig och Amanda, Lördagsgodis, lax, räkor och lite tillbehör).

Ser fram emot en soft kväll inne hos grannen med skagen toast och wasabigratinerad lax med dillslungad potatis och Johannas goda limesås. Tänk vad gott det hade varit med massa vin..

... tillbaka efter en supermysig kväll med massa Backgammon (höll på att ge upp hoppet om en enda vinst när jag låg under med4-0 mot mästaren Johanna, till slut vände det och slutresultatet blev 4-4, bra för grannsämjan)

Me love Backgammon! Minns den gamla goda barnfria tiden då man tillbringade timmar i biljardlokalen med cigg, cider och ett antal omgångar Backgammon... det var tider det..


bild stulen från: http://bostonist.com/2007/10/02/the_joiner_new_1.php

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0