Val!

Röstat har man gjort idag, känns som att jag verkligen röstat rätt, rött, blått eller grönt håller jag för mig själv. En sak är säker det blev inte SD iallafall.

Har haft en sjukt produktiv helg med besök ute i Sjövik, tjejmiddag, övernattning hos mamma och kalas i Kungsbacka. Mina planer på att få sorterat kläder och tvätta all smutstvätt har blivit avklarade. T.o.m. hunnit med att dammsuga.. Kors i taket.

Nu saknar jag min man så att det värker i hjärtat.. å så kommer han inte hem förrens på tisdag, morgondagen/kväll ska han spendera med kollegorna i dimman på Stenungsbaden.. Kickoff.. Vad kul! (för honom iaf ;-))

Hoppas på att veckan inte går allt för fort, vill ju njuta av att ha mannen hemma.. Hoppas på att vi kommer en bit på väg  med köket, ska nog ta och spana på tapeter och kakel..
Såg ett super tufft svart högblankt fasetterat  kakel på Bauhaus, men fegar nog ur, rädd att det blir lite väl mycket blankt. Såg ett matt grått kakel som kan bli bra, men samtidigt, för tråkigt?? Åhh... så svårt.. den typ av kakel som mamma har hemma fast i gråton kan kanske vara något, men jag vet att det är typ omöjligt att få tag i..
Tapet är nästa svårighet, vill inte ha för grällt mönster men heller inte tråkigt.. måste våga lite.. ska även hitta en tapet till hallen vid trappan..

nu dags för nattning av barn, ett varmt bad och valvaka i sängen..

Puss på er alla underbara!




 

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag såg denna tapet hos några vänner som en fondvägg:



http://www.ilva.se/produkt/64900003/happy_nature?maingroupurl=galleri&webgroupid=



Helt underbar, mycket mönster men mattade färger.. ska fota deras vägg så du får se resultatet :-)

2010-09-21 @ 00:27:05
URL: http://farny.blogg.se/
Postat av: jag igen

http://flugger.se/Faerg/Tapet/Happy_Nature.aspx



där fanns större bild :-)

2010-09-21 @ 00:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0