Tjohoo..

Här är jag igen. Inte mycket skrivet den senaste tiden. Har helt enkelt inte orkot, inget vettigt att skriva har jag heller.

Idag är det en vanlig sketen måndag, Adrian ska ut och åka igen och det är lika tråkigt som alltid. (Fast så illa är det ändå inte)

På tisdag ska bilen in på reparation.
På onsdag blir det Greys mys som vanligt, förhoppningsvis med finbesök från Erika!
På torsdag ska jag luncha med vackra Johanna och söt Alvin i Haga, kan vi hålla tummarna för vackert väder tack. 
Lördag bjuder på 1+24 års kalas nere i Åsa. Go Gabbe och Johan fyller år den 14/4.
Söndag är det ridkalas på Raudhetta för Lucky Luke som fyller tre.
Vill helst klämma in lite fönsterputs, påskpyssel och kanske en tur till GeKå's i veckan med.

Hmmm............ tror nog att veckan kommer rusa iväg som vanligt, hinner nog knappt sakna mannen faktist.

Kul läsning för er va? Spännade livsfunderingar och djupa tankar om mänklighetens existens i universum. Jag vet jag har ett läskigt djup i den här bloggen.

Kyss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0