Våren är här!

När det är skönt ute trots duggregn och tunga moln då är det vår!

Veckan har som vanligt rusat iväg och det är rätt skönt faktist! Idag är det Torsdag och dags för lunch i Haga med fina Johanna.

Sitter här vid datorn och njuter lite av min ensamhet. Adrian på båten, Amanda i skolan, Lina hos sin dagmamma och ANja sover. Vilken lyx det är att få en stund för sig själv. Diskmaskin och tvättmasikin surrar fint i bakgrunden, man hör lite fågelkvitter utifrån och fingrarna spelar på tangentbordet.

Igår så fyndade jag på Lindex superrea, 6 plagg för under tvåhundra kronor, det är bra det, bättre än GeKå's tom. Sen att jag spenderade samma summa bara på kaffe och lunch spelar ingen roll. Två paket till Gabbelito blev det ju med såklart.

Kvällen var ägnad åt Greys i sällskap med Erika, tänk vad FB är bra egentligen, tack vare den så har vi återupptagit vår kontakt och det känns så otroligt mysigt!

Nu så har såklart lillfis vaknat igen och min egentid är över för denna gången.

Chipp och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0