Nä nu får jag slita mig från datorn..

Fast jag tar små små steg.. Tycker det är kul att jag vågar ge ut denna adressen till fler och fler.. lite läskigt och spännande på samma gång..

Lillan ligger just nu i gymmet och jollrar, ett tecken på att hon är friskare :-) Igår höll hon låda i nästan en timme i gymmet. Skönt!

Nu ska jag däremot packa, familjens näst nyaste medlem ska döpas i Sollentuna på Lördag, så idag styr vi kosan mot Huvudstaden. Imorgon blir det sedvanlig shopping i Täby centrum och Kista Galleria.. Härligt! Lördag som sagt dop och Sönda blir det 50-årskalas för barnens Farmor Helle (De har två farmor, en Lena i Gävle och så Farfars Helle.

Nu slocknade visst lillfisan.. Mysigt!

Kom på att jag med vill ha en Onepiece.. förstå hur skön den är när man bara flyter omkring här hemma..

Nä nu får jag slita mig.. återkommer när jag pakat klart :-)

Ska skicka en bild på sovsnuttan :-)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0