Party Party!!



Har nu tittat på bilderna från festen igår... fattar inte vad det är för fel på mig egentligen.. Helt ärlig när jag gör mig i ordning och speglar mig tycker jag inte att jag ser jättetjock ut, men när jag ser på foton från kvällen inser jag att jag faktist är gigantisk.. vill nästan kräkas när jag ser mig själv.. Fy f-n!

Nä det får nog bli lite mer pli på mig själv nu.. det funkar inte att se ut som en flodhäst.. Så fingret på bilden är till mig själv!

Festen igår var sjukt lyckad, det finns så många fantastiska människor som jag känner, fina goa underbara tjejer som man kännt i många år. Varför ödsla sin energi på annat när man har så många som man inte behöver kämpa för.

Att sitta en kväll och bara skratta, samtalsämnena avlöser varann i rasande tempo och tiden går alldeles för fort.

Linda hade fått ihop ett gott gäng och gjort så fint hemma, dukat jättefint med ett litet häfte vid varje kuvert innehållande ordningsregler, menyn, små anekdoter och saker man inte vill veta. Maten var riktigt god (långt över förväntan eftersom mynta inte är min favvo, men allt var sjukt gott!).

Träffade nya människor var jordnära, ärliga och öppenhjärtliga, inga som behöver trycka ner andra eller glänsa i någon annans olycka...

Att även få tid att bubbla med gamla goda vänner ger så mycket, hjärtat är fullt av energi nu igen, känns så skönt! 

Tack Linda för en fantastisk kväll!!

Puss

#Linda is the best Kladdkakebaker in the world! och nu även mästare på tabuleh (en bubblare till sommar-picnicken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0