Sitter hemma hos mamma och myser...

Maken är på båten, Amanda i skolan och mamma jobbar. Ska hjälpa henne med lite datorjobb, excelproffs som jag är ;-) (ironi alltså).

Har just nu lite fler läsare än vanligt.. Hade varit kul att veta vilka ni är..

Livet flyter på som vanligt, har hjälpt min älskade Ida med sin flytt de senaste dagarna. Är så lycklig över att få tillbaka henne till Lindome. Lite lätt avis på deras fina hus men ändå inte (massor av renoveringsarbete kvar). Det kommer bli så fint när allt är klart!

Nu ska vi komma igång med våra promenader, målet är minst 30 min varje kväll, återstår att se hur duktiga vi kommer bil.

Ska ner minst 10 kg innan sommaren!
Har bestämt mig för att inte köra någon diet så länge jag helammar, men tänka på vad jag stoppar i mig, inget annat bröd än knäcke på vardagar t.ex.

Godisgrisen i mig ska såsmåningom utrotas.. hon är farlig!

Over and out for now!


Längtar efter våren!

Kommentarer
Postat av: C

jag är nog 2 läsare nu när jag uppgraderat mig till Iphone :-)



Längtar till vår helg baby!

STOR kram

2011-02-02 @ 10:11:36
URL: http://farny.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är en och himla bra med att inte dieta när man ammar.. Rör på oss och äta grönsaker. Så länge det itne är skola så blir det ju lite prommenad för min del.. Hmm om jag vinner på Lotto kanskejag även kan köpa mig ett litet hus neråt trakterna ;)

2011-02-02 @ 17:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0