Tisdag igen...

Har varit en del mms-bloggande nu det senaste och inga längre inlägg. Beror nog på att lillfis har en antibloggningsradar inbyggd. Det räcker att jag loggar in här så börjar hon protestera.. hon känner nog att jag avslöjar förycket om hennes liv och leverne här inne..

Idag ska det snusas nyfödd liten bebis och jämföra lilla A med stora Leo.. (2 månader och tyngre än Anja..)

Kvällsmys med Carol och Lollo väntar till kvällen..

Nu hänger även Lina över mig.. Suck! Ibland vill man bara få vara ifred. Varför är det alltid just när man vill vara för sig själv som ungarna kräver mest? Känner de det på sig så mycket.. kanske en ren reflex. Mamma avsöndrar försvinnhormoner, bäst vi håller fast henne så hon inte försvinner för alltid..

Så då får jag helt enkelt försvinna ifrån er istället.. Bye bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0