Tisdagsfunderingar...

Ja ha ja... Skulle egentligen vara i Malmö nu.. vad mysigt det hade varit.. hoppas att det snart är verklighet. Min lillaskruttfis ska bli frisk! Firade gårdagen med att bjuda mamma och pappa Bosse på hemgjorda cupcakes.. blev väldigt smarriga (lika smarriga som de såg ut).

Låg och tänkte på en massa saker jag skulle skriva här när jag mös med lillfis i sängen förut.. men nu när jag sitter här framför datorn så kommer jag inte på någonting vettigt att skriva.

Det gäller nu att undvika bassilussker för att inte lillan ska dra på sig något mer skit, det är inte lätt när man är übersocial...
Ser inte fram emot att göra DMSA-undersökningen på fredag, lillan kommer nog inte tycka att det är alls kul...

Vad gör idag då? Baka morotsmuffins med glasyr aka Morotscupcakes.. återkommer med bild på skapelsen.

Blev otroligt inspirerad av Sussie i helgen.. nu ska här exprimenteras fram massa olika cupcakes att servera på Anjas dop i Juni. (note to self - glöm inte boka tid i kyrkan)

4 juni - Anteckna i kalendern

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0