och igen...

Skitungen har slagit till igen.. det hjälpte inte med kärlek och en dag (eller havdag) i fullt fokus.. Lina har glittrat ner hela sitt rum och var väldigt nära på att klippa av sig sitt egna hår.. SUCK!

Så fort man skäller på henne för något så hittar hon på ett nytt bus direkt.. sitter jag och ammar och inte kan hjälpa henne/ge henne full uppmärksamhet så hittar hon på hyss...

Har kommit igån med träning igen, Zumba, crosstrainer, gym och imorgon är det dags för yoga.. skönt att få kontroll över min kropp igen. Nu återstår bara att kontrollera mat intaget.. jag brister stort där.. godis och annat onyttigt nästan varje dag.. jag som höll mig så bra hela graviditeten.

Funderar mycket på vilken väg jag ska välja för att gå ner mina 10-12 kg som jag vill bli av med.. GI, LCHF, VV....

Återkommer med vad jag väljer...

Puss & Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0