Sprutor

Har den lilla fisen fått idag. En i varje lår.. Första gick fint, ett litet pip och arga ögon på BVC-sköterskan. När det var dags för nummer två blev det gallskrik och sprutan gjorde jätte ont. Sen har lillfis varit ledsen hela dagen.. stackars liten.. Tur att vi har vår bärsjäl, lär väl få sova med den inatt.

Imorgon ska jag på date med min man. Först träna ihop och sedan ut och äta! Så mysigt!

Har som vanligt massor i huvudet men svårt att få ner det i ord in i bloggen. HUr gör man för att formulera sig på ett läsbart sätt egentligen.. tycker det är svårt. Har otroligt mycket ideer men vågar inte riktigt skriva ut allt jag tänker. Rädd för att trampa på fel tår, inte för att ni som läser skulle bli trampade på, vet ju vilka ni är och att mina åsikter för det mesta stämmer överens med mina, utan för att det kan ju vara någon som läser som jag inte vet om.

Ni vet ju alla om min (o)vän som jag känner mig sårad av.. vill egentligen skriva ner mina känslor och tankar här men vågar nog inte riktigt. Är inte lika stark som dig Linda..

Kan iallafall skriva att jag funderar på att avsluta helt och och hållet, men måste vara absolut säker på det, eller ska jag författa ett brev med mina känslor och min version på det hela? Isåfall måste jag vara beredd på att ge en andra chans (som i min värld faktist är mer än en andra chans, snarare en tredje eller fjärde chans)

Vi har haft mycket kul ihop, det har vi, men är det värt all den energin som går åt till relationen?

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Milla

Längtar ihjäl mig tills du och ligan kommer hit.



Jag tycker att du skall ringa personen i fråga, träffa henne och prata med henne face to face, förklara varför du känner som du gör och varför det nu har blivit en situation där du känner att nog är nog.



Love you

2011-01-27 @ 23:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0