Så fort tiden går...

Lillfis nu över 4 månader gammal.. jag har varit ledig från jobbet sen 9 oktober.. snart 5 månader = nästan ett halvår.. vad hände liksom.

Det är märkligt ändå, ena stunden känner man att tiden går superfort.. ett vingslag har gått, känns som jag jobbade igår. Samtidigt tittar jag på lilla Anja och känner att henne har jag ju haft hela livet... märkligt.

Hade ett svagt ögonblick häromdagen.. en person som sårat mig berörde mig djupt i hjärtat och jag var väldigt nära på att strunta i allt och skita i den mur jag byggt upp som försva,r blotta mig och skicka en tanke, en kram, ett par vänliga ord.. men jag gjorde det inte och känner mig nu smutsig, som en dålig elak människa.. trots allt som sårat mig, trots att hon trampat på mig, mina barn och andra i min närhet.. ja, det är inte lätt att vara jag i alla lägen.

Annars lever livet bra just nu, ser fram emot en härlig kväll i schlagerns tecken på lördag, ska ta med mig lillfis på äventyret.

Nästa vecka hägrar en hel natts sömn.. = Konferens med jobbet på Nösunds värdshus (bara tjejligan från administration/order/marknad) här snackar vi varken könskvotering eller jämnställdhet.. bara tjejer som får följa med)

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0