En sockerbagare....

här finns inom mig, hon bakar kakor mest hela dagen..

I frysen och skåpen finns nu: Kanelbullar, Vaniljbullar, Citronkladdkakor, Morotsmuffins, Kardemummamuffins, SmartiesCookies, ChokladCookies och två satser sugarpaste.
Kvar att göra inför dopet om en vecka:
Städa, klippa gräset, borsta upp alla gamla löv, plantera lite nya blommor, planera för dukning, fixa pumptermosar, prova dopklänningen, fixa kläder till mig själv (såg en fiiin klänning på OddMolly på FreePort (590.-) baka tårtbottnar, göra frosting till muffinsarna, garnera tårtorna.. ska nog fundera på ett litet delegerings schema :-)

Mannen får ta: Gräsmatta, löv.. och klippa häcken..glömde jag nämna..

Jag tar städar på onsdag förmiddag, stor A är i skolan, L hos dagmamman och lilla A sover förhoppningsvis en stund. Hinner jag inte klart får mannen ta kidsen på em.

PÅ torsdag anländer de första gästerna :-) Längtar!!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0