Manaña

Jag älskar tapas, verkligen älskar det.. så varför inte äta det idag igen.



Förra torsdagen så hade jag M&C här på hemgjord tapas som vi avnjöt på altanen ihop med ett glas rödvin. Vi avslutade med sedvanligt "GinRummy" och var helnöjda. Plaen hade väl varit att få i oss både två och tre glas var men som vanligt när vi ses så pratar vi mer än vad vi dricker och rödvinet hann bli allt för kallt.

Idag är det dags för ett besök på Manaña i Majorna tillsammans med sötaste syster och Johanna den Sköna. Vi börjar med ett glas Rosé hemma hos Johanna. Söta Siri och Underbara Marie tar hand om mina små telingar ikväll, världens bästa barnvakter som mer eller mindre ber om att få passa barnen - Ni är bäst!!

Och Marie, din kommentar till inlägget om Hova värmer! Jag ser oss också som familj!! Jag har helt enkelt 4 systrar och 4 bröder, helt underbart!!

PUSS&KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0