Söndag

Befinner mig i myshörnan under trappan. Klockan är tio i åtta och frukosten redan intagen. Lina och Anja är vakna, Amanda och hennes BFF sover fortfarande.

Igår fick vi beskedet att mina kusiners mamma hittats död. Så tragiskt och hemskt. Måste framföra våra kondoleanser, när man sällan pratar i telefon utan mest via fb och sms hur gör man då?

Kia har betytt väldigt mycket för mig. När mamma och jag kom in i familjen när jag var sex år, så var Kia en av dem som verkligen släppte in mig direkt och Caroline (dottern) och jag har alltid haft ett speciellt band från början. Tyvärr är det ju så att när man blir äldre och flyttar än längre ifrån varann, lever väldigt skilda liv så är ju inte kontakten så regelbunden längre. Det är dock med lika stor sorg man får ett sådant här besked.. Vila i frid Kia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0