Skrytinlägg

Visst är det ok att skrytblogga? Någonstans måste det vara ok att ge sig själv en rejäl klapp på axeln?

Jag tänker göra det idag iallafall!

En lista över saker som gör mig stolt över mig själv, gör gärna samma sak i din egen blogg (om du har någon). En liten egoboost och självkänslohöjning.. (finns det ordet ens?).

* Är heltidsarbetande!

* Jag har hittat till gymmet 9 ggr på 14 dagar. Gått upp ett kg till i vikt, men räknar med att det beror på träningen.

* Lagar fantastiskt god mat.

* Bakar världens godaste bullar (inte mina egna ord utan betyg från en helt opartisk jury bestående av min make och hans bäste vän).

* Har världens finaste och underbaraste människor omkring mig. Det gör mig lycklig! Alla som accepterar mig för att jag är jag och ändå tycker om mig :)

* Hade en maxad fredag: Jobbade 8 h, tränade 1&1/2 h, Bakade 10 kladdkakor till dotterns basketavslutning, slängde in en tvätt, lagade middag och åt ihop med min fina familj och hann fira min grannes födelsedag med lolaparty. Och var ändå uppe kl 7 idag :).

Tack för att just Du är en del av mitt liv!

Kärlek!





Kommentarer
Postat av: Camilla

Underbara Hanna - det var i särklass den absolut fulaste bilden jag någonsin sett på dig! Du må vara en av världens bästa tjejer men lämna självporträtten till någon annan :-) :-)

2012-05-05 @ 16:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0