Välkommen våren... välkommen sommaren!

Ahhhh..... livet känns rätt gott faktiskt!

Valborg avklarat med en himla massa god mat, härligt sällskap och halvgott vin :-). En enkel middag med maken och barnen blev till en grekisk buffé för 9 sittande gäster.. Längtar ihjäl mig till vår semester.. grekisk mat är gudomig. Fick en fin komplimang av min make igår.. på tal om grekiska gudar.. -Du är vekligen som en gudinna!

Buffén innehöll följande:
*Färsbiffar med vitlök, flödeost, oregano, bsilika och timjan.
*Souvlaki på kyckling.
*Fetaoströra med grekisk salladskrydda
*Tzatsiki
*Spenat och fetaostfyllda smördegspiroger
*Grekisk sallad
*Svarta och gröna oliver
*Lantbröd

mmmm.. Lägger upp en bild strax :-)

Må gott

Kommentarer
Postat av: Camilla

guuud va smarrigt det låter - ge mig bild annars tro jag inte på dig :-)

2012-05-02 @ 17:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0