9 år av kärlek

Tänk idag är dagen här, vi påbörjar idag vårt tionde år tillsammans. En mäktig känsla..

Fick hjärtat i halsgropen imorse, lilla Lina min lite lätt synska dotter, sa - Mamma, våran bebis är väl död i himlen? ... gulp tänk om hon har rätt.. frågade henne iof om det var så att hon menade bebisen som dog i mammas mage i höstas och då sa hon att det var den hon menade.. Vi har ju inte berättat något för barnen än.. men Lina berättade för mig långt innan jag själv ens tänkt tanken:
Lina: -Mamma.. det fungerar på dig med..
Jag: -Vaddå?
L: -Mitt magiska finger..
J: -Ditt magiska finger??
L: -Ja jag har trollat in en bebis i din mage...

Och det stämde ju, hon har sen dess påpekat detta vid ett flertal tillfällen och även berättat för kompisar.. skum tjej, med tanke på att jag minsann gjort tappra försök att dementera det hon säger..

Så därav nu min oro att även denna bebis gått ifrån oss.. men det lär vi få veta om en vecka då det är dags att få lyssna lite på hjärtat.. Har världens bästa BM.

Känns som om mina hormoner lugnat sig lite nu, jag har inte alls lika mycket hjärnspöken. Och min man är så underbar att jag inte behöver känna några tvivel :-)

Idag är det Onsdag, har min bonus systerdotter här och snart kommer bonus syster hit på mys med Greys.

Ett problem kvarstår... Middagsmat idag? Suck.. mackor är ju det bästa!

Har en liten Lina som är på väg att bli sjuk.. Får se om det hägrar VAB i veckan..


Brunch på Incontro :-) Kanske en repris i veckan..

Kommentarer
Postat av: camilla

underbara lilla lina...

2010-05-12 @ 11:51:28
URL: http://farny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0