Här är jag!

Hmmm.... ska man vara helt självutlämnande i en blogg? Eller bara babbla på om ditten och datten?  Ska det vara en dagbok för nära och kära, ett fotoalbum på nätet? Eller en anonym plats där man kan spy ut allt man tycker och tänker?

Vi börjar väl med lite ditt och datt tror jag.. så får vi se vart det bär hän.

Vem är jag och vad gör jag här?
En gift tvåbarnsmamma boende i ett radhus. Vi är en helt vanlig "Svensson" familj varannan vecka och varannan vecka lite ovanlig, då min man jobbar borta och jag blir då en ensamstående gift tvåbarnsmamma.
Att jag nu börjar skriva här beror nog mycket på att jag vill ha lite dokumentation på vad som händer och sker, kan vara kul att gå tillbaka och läsa senare om hur man tycker och tänker nu.

Sen är det så att det kan vara så att jag nu börjar en ny resa, resan mot livet som trebarnsmamma. Om allt går som det ska får vi ett litet tillskott till familjen i November. Än så länge känns det lite oklart, hade ett missfall i v.15 i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0