Ensamma veckan snart slut..

och jag överlever nog, tror jag..

Lina visar tydliga tecken på svartsjuka, mycket mer nu denna veckan när vi varit ensamma. Det tar på mina krafter, det tar av mitt tålamod, det tar av min glädje, det gör mig trött och ledsen. Jag räcker inter riktigt till.

Lilla Anja däremot är nu en duktig tjej, ammar glatt alla mål (förutom sista varje kväll, då ger jag henne en flaska som jag pumpat ut på morgonen). Hon sover bra på nätterna 2-6 timmar mellan målen och vaknar mellan 7-9 på morgonen. Sover en lång sväng på förmiddagen och två halvlånga pass på eftermiddagen.

Imorgon ska jag till frissan för första gången på länge, ska bli blondin!

På torsdag är det dags att svänga sina lurviga en stund på stan då det vankas julbord med jobbet. Jag ska förtära alkohol, hihi...  Men har ett be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0