Onsdag.. ensamheten närmar sig..

Snart är det måndag igen.. en sån där svart måndag... när min man lämnar mig för en vecka. Första gången helt ensam som trebarns mamma. Jag ljuger om jag säger att det känns lugnt.. inuti mig så skriker jag att jag inte vill detta.. skrämmande, vet liksom att jag inte kommer räcka till. Hoppas att amningen kommit igång så jag slipper pumpen.

Igår ammade jag Anja och sen sov hon gott i två timmar, måste betyda att hon fick i sig något iallafall. Nu har idag har vi flaskat vid 5-6, tuttat mellan halv8-8 och nu börjar hon gnälla lite. Tänket köra flaska-tutte-flaska hela dagen idag och se om det funkar.. spännande.

Nu ska här som sagt matas lite och sen blir det mathandling.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0