Fortfarande hemma..

.. då hinner man blogga :-). Sitter och laddar upp lite bilder från Öland till min FB-sida. Jag älskar verkligen Öland.. det är vackert och man har ett lugn i sig när man är där.

Lilla fisen är fortfarande dålig, vi slutade som vanligt på akuten med andningssvårigheter igår, hon hostade till slut så att hon kräktes... Äntligen fick vi recept på airomir och pulmicort i inandningsform, så nu kan vi behandla hemma när hon visar misnta tecken på att bli dålig, så skönt. Ska upp till apoteket och hämta grejerna snart.

Tvättmaskinen surrar förfullt, det är otroligt vad man tvättar mycket.. det tar aldrig slut.. kommer ju inte bli mindre av den varan med ett barn till...

Återkommer senare :-)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh älskar du att du blivit en blogghagga :-)

Mer mer mer så lovar jag att kommentera allt vad jag kan



pöss CkanskeF

2010-09-02 @ 11:48:57
Postat av: camomilla

ojojoj... här trilla man soffan trots enorm bak - du kommenterade i gabbes blogg! Shitt.. måste dra och köpa en lott bums!



Puss på're hot mama!

2010-09-02 @ 22:20:23
URL: http://apetroll.blogg.se/
Postat av: camomilla

+ följande ord: AV



alltså: här trilla man AV soffan trots stor röv

2010-09-02 @ 22:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0