Fredagsmys!

Nu är det fredagsmys.. tjo och tjim!

Veckan har minsann bjudit på sina ups and downs.. En snabbresume kanske?

Måndag: Inget speciellt, mannen kom hem :) = UP
Tisdag: Först veckans jätte DOWN.. dumma doktorn.. sen en UP på kvällen då jag var ute med jobbet, en Kingsize räkmacka på Incontro (halv down då syster min inte jobbade). Efter räkmackan var det dags att kolla in premiären av Thomas Pettersons enmasshow på Lisebergsteatern, jag var glatt överraskad och skrattade så mycket att sista akten gav mig förvärkar! =UP
Onsdag: Minns inte onsdagen.. hmmm.. skumt.. det som jag minns är natten till torsdagen då vi väcktes av två biltjuvar som dumpade en snygg bil nästan i vår trädgård.. Spännande, men fy så trött man blir av att inte sova = DOWN 
Torsdag: DOWN: Kände mig helt ur fas och lipfärdig, men ett par värmande ord från Johanna och mys med Ida och Leia ficke mig att må bättre, när maken kom hem från sin basketträning och var extra go så var allt på topp igen = UP
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0