Känner mig ynklig..

Jag är lite sjuk faktist.. jag och alla andra med.. Host Host Host.. hela tiden.. vaknar med en hel förpackning sandpapper i halsen blandat med grön gegga.. (ursäkta - äckelvarning).. Att ha hosta när man har en mage av det gigiantiska slaget med en inneboende som gärna möblerar om ett par gånger i timmen är otrevligt!

Orkar inte längre ta djupa andetag, för varje gång jag gör det innebär det en ny hostattack, och varje ny hostattack innebär smärta i magen och en mage som får sammandragningar, sammandragningarn i sin tur gör att lilltjejen där inne känner det där plötliga behovet av att möblera om bland min inälvor... Mysigt - NOT!

Så nu har jag fått gnälla av mig lite, rätt befriande faktist. Ska se om jag kan googla eller FASSa fram en bra hostmedicin som får färtäras av en gravid koloss.

Nu snart dags att brygga en kopp svart guld och surfa vidare..

Längtar med spänning på en rapport från gårdagen då min hemliga beundrarinna tillbringat den i glamourens tecken i den kungliga huvfudstaden..

I morgon återigen jobb, om inte Lina eller jag blir sämre igen.. sen kommer min älskade make hem från havet och familjen är komplett i en vecka.

Idag väntar först ett litet barnkalas för trollet Lina som fyller 4 år om en vecka. Bushuset här kommer vi! 9 st 3-5 åringar som ska hoppa, studsa och härja runt. Känns så skönt att slippa ha det hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0