Överraskad!!

Vilka fantastiskt underbara omtänksamma snälla rara söta (finner inte tillräckligt med superlativ) vänner jag har! (vet att du ville Milla, men förstår till fullo att det inte gick, du fanns hos mig ändå!)

Jag fick mitt livs första Babyshower igår! Häftigt! Massa fina presenter, önske middag (blev favvon just nu, två cheese och en choklad milkshake) och världens godaste kladdkaketårta! (fick visseligen en superfin blöjtårta också men den verkade så svårsmält att vi låter den vara just nu).

Livet rullar på, är allmänt slut som sig bör så här sent in i graviditeten. Äntligen har vi löst en vikarie för mig som jag lär upp just nu, dagarna springer iväg...

Barnen har fullt av aktiviteter som tar upp eftermiddagarna, tisdagar Capoeira, Onsdagar barngympa, Torsdagar Scouter och Söndagar Ridning..

.. funderade på en sak när jag stod i kassa kön på Ica, en tanke som nu slagit mig flera gånger..Varför måste folk stå så förbannat nära en i kön??? Jag vill inte känna era äckliga andedräkter flåsa mig i nacken.. lukt av gammal fylla, fimp, gubbsvett och andra odörer klarar jag mig fint utan.. Håll avståndet, tack!..

Blev idag "Faster" makens bror fick sin tredje son idag, lille Elliot, 7 veckor tidigt, skulle egentligen kommit 4 November men hade lite bråttom ut. Grattis Adam & Sussie!!

Sen har dagen bjudit på 4-årskontroll för Lina, 1 m hög och 15,7 kg lätt, lite kortare och lite lättare än snittet.. Klarade alla tester galant och ritprovet var på en 5½-årings nivå, så en stolt mamma gick med sin stora 4-åring från BVC idag.

och MVC för mamman, 135/75 i BT, vikt +5kg sedan inskrivning, socker 5,6, hjärtljud 125 och SF 34 (precis på översta strecket). Lillan i magen ligger i säte, gör ju inget eftersom vi ändå har ett planerat snitt.

Over and out for today!

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0