September VAB

Nu är det höst! Första dagen VAB på länge, måste innebära att det nu officiellt är höst. Blev hemringd av dagmamman och möttes av en snorig, febrig och hostig (lätt asmatisk) Lina. Stackarn var lite ynkllig. 

En dos Bricanyl senare klättrade hon väggarna. Vi gick ut för lite frisk luft och köpa glass, gjorde susen i en timme sen var gumman halvslö igen. Så nu går Mojje för fullt i DVD'n och jag passar på att blogga lite.

Hade toppnotering på antal besökare igår... hela 4 st :-) wow! Funderar på att be Linda länka i sin blogg så som Camilla gör i sin :-) Vill du det?

Läser en hel del bloggar, dålig på att kommentera, ledsen för det Camilla. Jag har ett spännade paket att hämta på posten.. avsändare C.F. undra vem det kan vara ifråån och framför allt vad det kan var.. NYFIKEN! Glömde så klart avin nu när vi gick och köpte glass, minne fiskmås av alla dessa hormoner.

Var på Aurora samtal igår, ljuvligt! Barnmorskan var helt underbar, tack för att du "hookade" upp oss Linda!! Hon tittade på min journal och sa klart att du ska ha snitt! UNDERBART! Nu kan jag slappna av ett tag till. Ska tillbaka om en vecka och träffa en läkare, en gammal pensionerad man vid namn Lasse. Tilllika uppfinnareen av ballongen de satte in i min livmoder när Lina föddes, alltså tack vare honom kan jag fortfarande få barn, annars hade jag ingen livmoder haft idag, kanske inte haft något liv heller för den delen... hm.. tror ni man kan be om en autograf.. ;-)

En fråga till bloggexpertisen.. hur gör man om man vill lägga ett inlägg i fler än en kategori? Hur gör man för att få lite finare design? 

Tog ett foto på mig själv i helgen. det får avsluta dagens inlägg.

 

Kommentarer
Postat av: C.F :-)

Man kan bara ha ett inlägg i en kategori. Vill du ha en med bara bild och en med text får du dela inlägget i två :-)



Puss

2010-09-01 @ 22:53:00
Postat av: Jag

TAck C.F. :-)

2010-09-02 @ 09:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0