Varit på besök i Åsa

Massa gamla minnen som bubblar upp, det är så underbart att träffa min bästis Camilla! Idag kändes det extra speciellt eftersom träffen var i Åsa och att jag idag även fick mysa med både Gabbelito, Camilla, Pia och Anette.

Tack för en supermysig eftermiddag!

Lina fick sig nog minst en ny beundrare idag, lille Gabbe var så galen i Lina att han försökte ät upp henne.. många härliga skratt blev det! Go kille den där Gabbelito, charmtroll som kommer få många flickor på fall i sina dagar!

Kul grej idag, den tapet jag tänkt till köket vit/vitblank satt uppsatt i Pias vardagsrum. Blev nu hundra på att det är den jag vill ha. Fast med breda ränder.. kommer bli sååå snyggt!

Ficke en present av Camilla, två rullar med super snygg tapet, tänkte testa den som fondvägg i sovrummet. Vet inte om mannen godkänner den bara.. återstår att se. (svart/vit/silver mönstrad, kommer passa toppen till de gråa väggarna).

Imorgon blir det till att åka till Bauhaus och beställa bänkskivor, sen hem till mamma och baka två kakor och brygga kaffe för att vid 18 vara på Amandas skola och gå på föräldramöte. (baka och kaffe på min lott för att jag är klassförälder).

Saknar min man i dubbel bemärkelse idag, han har tagit en paus från Facebook så nu kan jag inte ens följa honom där längre.. på både gott och ont.. Funderar ibland på om man inte skulle ta och försvinna därifrån själv.. lägga mer tid här istället kanske.. Men nä.. då missar man ju allt som händer.. så ett tag till är jag nog kvar..

Funderar på att göra ett canvas collage med följande bilder att ha på väggen i köket.. vad tycker ni?
Högblanka via luckor, grått skiffer golv, ekbänkskivor och den vit/vitblanka tapeten och dessa bilder:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0